sábado, 3 de noviembre de 2007

Girona !!!!


Ahir vam ser a Girona, soparet en bona companyia i volta per les barraques. No puc evitar que m’agradi l’ambient de les barraques, tot i els excessos amb l’alcohol i altres problemàtiques que m’estimo més obviar, trobo que les paradetes de tota classe i d’entitats ben variades fan una bona funció de cohesió del jovent
M’agrada treure-hi el nas, a part dels concerts, és un punt de trobada de tothom; allà s’hi troben amics i coneguts, gent que no es veu de fa temps… és com una mena de festa de poble. Llàstima que la moda m’ha agafat un pèl gran ¡!!!
Després d'un dia ben atapeït (feina, universitat...) va ser una manera especial de celebrar el meu aniversari. Ah i un bon regal: 6ª temporada de Sexo en NY.

6 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

això si que es important,un bon soparet, unes copetes, una bona xerradeta amb els amics i si pot ser una mica de sexe................. i no precisament a Nova York

07 noviembre, 2007  
Blogger duna ha dicho...

què ens queda a la vida, sinó?

10 noviembre, 2007  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Això, això ...... quan farem un bon "soparet"?????? jo ho necessito tot, el soparet, les copetes, la xerradeta i ...... el sexe, que ja és més difícil però ho intentarem ....!!!! Però jo no hi aniré pagant .... ja ho saps

13 noviembre, 2007  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Quan només ens queden aquestes alegries a la vida.. és que estem acabades o evolucionades??

14 noviembre, 2007  
Anonymous Anónimo ha dicho...

això , s'encalla

20 noviembre, 2007  
Anonymous Anónimo ha dicho...

i jo també, estic un xic espessa.. i tot el que he llegit ho he trobat tan maco, que m'he emocionat
però he tret una conclusió.

QUI NO ES FELIç, MOLTS COPS ES PERQUÈ NO SAP APRÈCIA LES FLORS PETITES DEL CAMI.

20 noviembre, 2007  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio