jueves, 27 de diciembre de 2007

Panacotta de Toffee

Voltant pel ciberespai he trobat aquesta recepta, fàcil i deliciosa. La Panacotta m'encanta i en el blog la cuina de casa he vist que era molt senzilla de fer. Bon profit !


Ingredients: (per 4 flameres)
250ml de llet
250ml de nata líquida per cuinar
17 caramels Werther's Original
3 fulles de gelatina

Preparació:
Escalfar en un cassó la llet, la nata i els caramels, remenant fins que es desfacin els caramels. Afegir la gelatina prèviament hidratada amb aigua freda. Barrejar bé i repartir en motlles tipus flameres. Deixar a la nevera fins que qualli (unes 4 hores). Servir ben fresquet decorat amb nata muntada.

2 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

Hola Duna, tens el blog molt parat, no pot ser, jo necessito esplaiar-me!
La pannacota em sembla molt bona, però, hi ha temes més interessants!!! no et sembla?

13 febrero, 2008  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Hola Duna, suposo que estàs enfeinada, però, ara ja ha passat el carnaval! Tinc ganes de poder comentar els teus articles i, no puc comentar -te cada dia, que la panacotta és molt i molt bona!!!!!!!! però ja n'estic embafada de panacotta ........ posa'm una altre recepta ........ o millor comenta'm com aneu per Castelló ..... quin ambient teniu a la casa de la vila ....o què feu aquests ajuntament que ni els plens es poden fer quan toca ...... però, no em diguis quin equip de futbol ha guanyat .... en els últims mesos, la gent que treballa a l'ajuntament, per fer la pilota(mai tan ben dit) a no sé qui, només saben parlar de futbol ...... per cert, els treballadors de l'ajuntament podríeu fer un equip de futbol ..... qi seria l'entrenador? i el defensa dret? i el defensa esquerra? i el capità? uiiiiiiiii això portarà cua!!!!!!

14 febrero, 2008  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio